مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 03:552020-09-23سياسي

ملت با بصیرت پای نظام جمهوری اسلامی ایستادند


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه ملت بابصیرت چهل سال پای نظام و اهداف جمهوری اسلامی ایستادند، گفت: باید قدردان این ملت باشیم و به آنها توجه کنیم.

- ایسنا/مازندران مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه ملت بابصیرت چهل سال پای نظام و اهداف جمهوری اسلامی ایستادند، گفت: باید قدردان این ملت باشیم و به آنها توجه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، عبدالله ملکی در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شرکت اتکا شهید بلباسی با بیان اینکه دشمن در 31 شهریور 59 به طور رسمی به کشور عزیزمان حمله کرد، اظهارکرد: دشمن پیش از آن از تاریخ 23 بهمن 57 در داخل کشور برای ما مشکلاتی به وجود آورد و 637 سند در سازمان ملل ثبت است که ارتش عراق حملات هوایی، زمینی و دریایی داشت.

وی با بیان اینکه دشمن در شهرهای کردستان و خرمشهر مشکلاتی ایجاد کرده بود و مردم درگیر جنگ داخلی بودند، خاطرنشان کرد: دشمن کردستان را قدم به قدم، کوچه به کوچه، میدان به میدان گرفته بود و شهدای زیادی تقدیم شد.

ملکی با اشاره به اینکه دشمن در جنگل های مازندران هم از 59 تا آبان 30 آبان 63 جنگ هایی را ایجاد کرد و حدود 6 هزار رزمنده مازندرانی مستقیما درگیر جنگ های داخلی بودند و ایستادند و مقاومت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت با بصیرت پای نظام جمهوری اسلامی ایستادند

ملت با بصیرت پای نظام جمهوری اسلامی ایستادند