مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 19:052020-09-22سياسي

72 طرح تولیدی و عمرانی طی یک سال گذشته در پیشوا اجرا شده است


72 طرح تولیدی و عمرانی طی یک سال گذشته در پیشوا اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عباسی عصر سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان پیشوا که با حضور حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، عطایی مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری تهران، معاونین فرماندار، فرمانده سپاه، بخشداران، شهردار، رییس شورای اسلامی شهر و مدیران ادارات در محل فرمانداری پیشوا برگزار شد اظهار داشت: طی یک سال اخیر و با وجود تمامی مشکلات و تنگناهای اقتصادی ناشی از تحریم های ناجوانمردانه، 72 پروژه در حوزه صنعت، کشاورزی و عمران و خدماتی با اعتباری بالغ بر 131 میلیارد تومان در پیشوا اجرا و برای صدها نفر شغل ایجاد شده است.

عباسی افزود: قرار بود این پروژه ها همزمان با هفته دولت به بهره برداری برسد ولی با توجه به حجم زیاد طرح های عمرانی استان تهران و با هدف تشویق دستگاه ها، مقرر شد تا طرح های قابل افتتاح پیشوا پس از هفته دولت افتتاح شود.

وی بیان داشت: یکی از این طرح ها، نیروگاه 8 مگاواتی شهرک صنعتی پیشوا است که از روز گذشته وارد مدار شده و بخشی از نیاز انرژی این منطقه اقتصادی را تأمین می کند.

فرماندار پیشوا بیان داشت: 8 سال جنگ تحمیلی باعث شد تا ایران اسلامی از اقتداری عظیم در حوزه دفاعی برخوردار شده و پایه های نظام بیش از گذشته مستحکم شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 طرح تولیدی و عمرانی طی یک سال گذشته در پیشوا اجرا شده است

72 طرح تولیدی و عمرانی طی یک سال گذشته در پیشوا اجرا شده است