مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 17:052020-09-22سياسي

جلسه رأی اعتماد به رزم حسینی چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود


سخنگوی هیأت رییسه مجلس از برگزاری جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در چهارشنبه هفته آینده خبر داد.

- محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: جلسه رأی اعتماد به علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت چهارشنبه هفته آینده 9 مهر 99 برگزار می شود.

وی افزود: در این جلسه، دولت اعم از رییس جمهور و وزیر پیشنهادی جمعاً یک ساعت و نیم فرصت دارند تا از برنامه های وزیر پیشنهادی دفاع کنند که یک ساعت آن قبل از صحبت های موافقان و مخالفان و نیم ساعت آن بعد از صحبت های نمایندگان موافق و مخالف خواهد بود.

سخنگوی هیأت رییسه مجلس اظهار داشت: طبق روال در یک ساعت قبل از صحبت های موافقان و مخالفان وزیر رییس جمهور یا معاون اول وی به دفاع از وزیر پیشنهادی می پردازند و در نیم ساعت پایانی وزیر پیشنهادی به ابهامات و سؤالات نمایندگان موافق و مخالف پاسخ می دهند.

فرهنگی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم نمایندگان در این جلسه در موافقت و مخالفت با وزیر پیشنهادی مطالب خود را مطرح می کنند و طبق برنامه 2 نفر موافق و 2 نفر مخالف به قید قرعه مطالب خود را در این باره مطرح می کنند که هر یک از موافقین و مخالفین 15 دقیقه برای ارائه مطالب خود فرصت دارند و می توانند بخشی یا همه وقت خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه رأی اعتماد به رزم حسینی چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود

جلسه رأی اعتماد به رزم حسینی چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود