مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 17:052020-09-22اجتماعي

بهره مندی 7روستای بخش هیر از نعمت گاز تا یک ماه آینده


7 روستای بخش هیر حداکثر ظرف یک ماه آینده از نعمت گاز بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود امامی یگانه عصر امروز در بازدید از پروژه های روستاهای بخش هیر و شهر آراللو اظهار کرد: عملیات گاز رسانی و نصب علمک در 7 روستای بخش هیر نهایی و اهالی این روستاها حداکثر ظرف یک ماه آینده از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی از ساماندهی یک ونیم کیلومتر از جاده اصلی اردبیل به سرچم در محدوده شهر آراللو خبرداد و اظهار کرد: نقشه اجرایی این محدوده تهیه شده و در آینده نزدیک با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن آغاز می شود که نقش اساسی در افزایش ایمنی و رفع مشکل تردد اهالی خواهد داشت.

فرماندار اردبیل بیان کرد: اهالی آراللو و قصابان این منطقه همکاری بسیار خوبی در جمع آوری کشتارهای غیرمجاز و هدایت کشتار به کشتارگاه صنعتی داشتند.

امامی یگانه از راه اندازی شبکه آب شرب روستای خلیل آباد با هزینه کرد اعتبار 2میلیارد تومان خبر داد و بیان داشت: مطالعات تامین آب شرب روستا انجام و مشکلات آب شرب این روستا حل می شود.

وی تصریح کرد: در عملیات سنگ فرش روستای حفظ آباد با مشارکت خیرین و اهالی اقدامات قابل توجهی انجام شده و در مجموع امسال در شهرستان اردبیل 7میلیارد تومان برای آسفالت و سنگ فرش معابر و کوچه های روستایی هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 7روستای بخش هیر از نعمت گاز تا یک ماه آینده

بهره مندی 7روستای بخش هیر از نعمت گاز تا یک ماه آینده