مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 16:102020-09-22بين الملل

رییس جمهور یونان، صلح را به جای مسیر جنگ در پیش بگیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فؤاد اُکتای معاون رییس جمهور ترکیه در ادامه تنش های این کشور با کشور های حوزه دریای مدیترانه از جمله یونان، - معاون رییس جمهور ترکیه با مضحک خواندن اتهام زنی های رییس جمهور یونان به این کشور، هشدار داد که وی باید به جای مسیر جنگ، صلح را در پیش بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فؤاد اُکتای معاون رییس جمهور ترکیه در ادامه تنش های این کشور با کشور های حوزه دریای مدیترانه از جمله یونان، به آتن توصیه کرد که بهتر است مسیر صلح و مصالحه را دنبال کند نه جنگ و تقابل.

به نوشته خبرگزاری آناتولی ، اکتای امروز (سه شنبه) گفت اتهام زنی های رییس جمهور یونان به ترکیه، مضحک و پروپاگاندای بی ثمر و همچنین فتنه انگیزی است .

وی اظهار داشت که اگر دولت های یونان و جمهوری قبرس واقعیت را ببینند و تمایل داشته باشند که گفتگو هایی را بر مبنای راهکار دو دولت مستقل در جزیره قبرس برگزار کنند، ترکیه هم از این طرح حمایت خواهد کرد.

کاتِرینا ساکِلاروپولو رییس جمهور یونان روز گذشته در دیدار با نیکاس آناستاسیادس رییس جمهور قبرس، ترکیه را به تهاجم علیه جزیره قبرس متهم کرد.

طی هفته های گذشته، تنش ها در شرق دریای مدیترانه بر سر اقدامات ترکیه در قبال آغاز حفاری ها و فعالیت های اکتشافی در این منطقه آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور یونان، صلح را به جای مسیر جنگ در پیش بگیرد

رییس جمهور یونان، صلح را به جای مسیر جنگ در پیش بگیرد