مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 15:452020-09-22سياسي

راه اندازی مرکز نگهداری معتادان متجاهر در کاشان


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از راه اندازی یک مرکز برای نگهداری معتادان متجاهر در شهرستان کاشان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، محسن یار محمدیان در حاشیه برگزاری نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان، با بیان اینکه، معتاد متجاهر معتادی است که در اجتماع رها است، اظهار کرد: این  افراد را نیروی انتظامی باید جمع آوری کند و به مرکزی که از قبل پیش بینی شده باشد انتقال بدهد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به اینکه، امسال سه طرح جمع آوری معتادان در استان و شهرستان ها را داشتیم، افزود: باید تا حدودی کارتن خواب های معتاد را هدفمند کنیم و مراکز ماده 16 را توسعه بدیم.

وی گفت: امیدواریم در کاشان مکانی پیش بینی شود و از طریق ستاد، مرکز ماده 16 داشته باشیم تا معتادان متجاهر و کارتن خواب ها در آنجا مستقر باشند.

یارمحمدیان بیان کرد: دستگیری معتاد متجاهر کافی نیست بلکه باید به ازای هر نفر هزینه نگهداری آن ها تأمین شود؛ زیرا افزون بر تأمین غذا برای این معتادان، نیازمند امکانات و آموزش فنی و حرفه ای نیز هستند تا بتوان هدفمندشان کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با بیان اینکه از بعد از انقلاب  تعاریف ما از معتاد عوض شد، تصریح کرد: اوایل مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز نگهداری معتادان متجاهر در کاشان

راه اندازی مرکز نگهداری معتادان متجاهر در کاشان