مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 15:452020-09-22سياسي

روحیه انقلابی و جهادی به جامعه منتقل شود


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به لزوم انتقال ارزش های دفاع مقدس به جامعه گفت:روحیه انقلابی و جهادی و همبستگی بین مردم مشکلات را رفع می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی اکبر جاویدان بعد از ظهر امروز در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح استان کرمانشاه با آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی در این دیدار با تاکید بر اینکه رزمندگان به عشق حضرت امام (ره) و برای حراست و پاسداری از آب و خاک میهن جنگ نابرابری را با دشمن آغاز کردند، افزود: همه آنها با جان و دل به نبرد با دشمنان پرداخته و مردانه تا لحظه آخر مقابل دشمن ایستادگی کردند که حاصل آن پیروزی عزتمندانه بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه دوران دفاع مقدس با ارزش ترین دوران پس از انقلاب بوده است، گفت: در آن دوران حماسه، افتخاراتی آفریده شد که برای همیشه در تاریخ ثبت شده است.

وی یادآوری کرد: داشتن روحیه انقلابی و جهادی رزمندگان و همدلی خوب نیروهای مسلح پیروزی جمهوری اسلامی را در برابر دشمنان قسم خورده این مرز و بوم رقم زد.

جاویدان ادامه داد: حضور میدانی رهبر فرزانه انقلاب در جبهه ها و انتقال فرمایشات و دلگرمی های امام (ره) به رزمندگان نیز عامل مهم دیگری بود که پیروزی بزرگ ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه انقلابی و جهادی به جامعه منتقل شود

روحیه انقلابی و جهادی به جامعه منتقل شود