مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 15:252020-09-22سياسي

6 پاسگاه جدید در خوزستان احداث می شود/امنیت خوزستان قابل قبول است


فرمانده سابق نیروی انتظامی خوزستان با اشاره به احداث 6 پاسگاه در استان، گفت: 320 یگان و مقر انتظامی بهسازی و بازسازی و همچنین 32 کلانتری و مقر انتظامی نوسازی و احداث شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حیدر عباس زاده عصر امروز در مراسم تودیع خود اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که با توجه به شرایط امنیتی - انتظامی و سایر مؤلفه ها مثل اقتصادی از قدیم جز نگرانی های استان خوزستان بود، بالا بودن پایه جرایم در این استان بوده است که با تلاش های انجام شده و همکاری دستگاه قضایی و شورای تأمین در موضوع جرایم خشن تلاش های خوبی انجام شد به طوری که 25 درصد کاهش جرایم خشن و بالغ بر پنج هزار کاهش وقوع این نوع جرایم را در سه سال اخیر داشتیم.

وی با اشاره به اینکه 92 درصد از این جرایم در استان کشف شد که معدل خوبی در سطح کشور است، افزود: در موضوع سرقت ها اگر چه مؤلفه های بسیاری در وقوع ملاک است ولی 82 درصد از سرقت ها، عاملان و سارقان آنها شناسایی و دستگیر شدند که در مقایسه با ادوار گذشته حدود 14 درصد افزایش داشته است.

فرمانده سابق نیروی انتظامی خوزستان با اشاره به شناسایی و متلاشی شدن باندهای زیادی در حوزه سلاح های غیرمجاز تصریح کرد: در بحث جرایم خشن به موضوع وفور سلاح و مهمات در اختیار افراد ورود کرده و طرح های جمع آوری بسیاری نیز انجام داده شد و در سه سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 پاسگاه جدید در خوزستان احداث می شود/امنیت خوزستان قابل قبول است

6 پاسگاه جدید در خوزستان احداث می شود/امنیت خوزستان قابل قبول است