مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 15:252020-09-22سياسي

خدمت صادقانه به مردم پیام دفاع مقدس است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر گفت: تبعیت محض از ولایت فقیه پیام دفاع مقدس است که باید در اعمال و رفتار تجلی پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام نقی هادی روز سه شنبه در جمع مردم در مسجد امیرالمومنین (ع) شهر پلدختر، با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد در سطح کشور، استان و شهرستان در برخی جلسه ها  تنها به ظاهر شعار ولایت می دهند که این نفاق و فتنه است، بلکه باید در عمل با خدمتگزاری خالصانه  به مردم ولایت پذیری را در عمل به اثبات رساند.

وی افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل از امام راحل تبعیت محض داشتند و این ولایت پذیری در عملیات هایی مانند ثامن الائمه در شکست حصر آبادان و جزیره مجنون در سال 1362 نمایان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر به دلایل اولیه  نامگذاری دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یکی از این دلایل این است که رزمندگان اسلام در این دوران در جنگ تحمیلی با عمل به آیات قرآن آن را در جبهه ها تفسیر عملی کردند.

وی افزود: تبعیت از دستورات ائمه معصوم(ع) که جایگاه آنان به عنوان اولامر در قرآن کریم است را رزمندگان و ملت ایران در دوران دفاع مقدس آن هم در زمان غیبت امام زمان (عج) به عنوان وصی پیامبران به رهبری امام راح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت صادقانه به مردم پیام دفاع مقدس است

خدمت صادقانه به مردم پیام دفاع مقدس است