مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 15:052020-09-22پزشكي

5پروژه حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به بهره برداری رسید


پنج پروژه حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در دومین روز هفته دفاع مقدس از طریق ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کرمانشاه به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پنج پروژه حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در دومین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس از طریق ویدئو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کرمانشاه افتتاح و به بهره برداری رسید.

محمودرضا مرادی در حاشیه مراسم بهره برداری از این پنج پروژه اظهار کرد: این پروژه ها شامل دستگاه سی تی اسکن اورژانس بیمارستان امام رضا (ع)، بخش آی سی یو بیمارستان گلستان، دستگاه سی تی اسکن شهرستان هرسین، اورژانس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی و مرکز غربالگری سرطان مجتمع بیمارستانی امام رضا مستقر در کلینیک بوستان است.

وی افزود: پنج پروژه ای که امروز به بهره برداری رسید اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال استفاده کرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: برای نصب و راه اندازی، تجهیزات و آماده سازی دستگاه سی تی اسکن اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) در مجموع 5 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: آی سی یو بیمارستان گلستان نیز در زمینی به مساحت 690 مترمربع و در قالب 15 تخت ساخته شده و برای تجهیز آن از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5پروژه حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به بهره برداری رسید

5پروژه حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به بهره برداری رسید