مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 14:452020-09-22سياسي

دفاع مقدس فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت را بوجود آورد


رییس جمهور با بیان اینکه فرهنگ دینی و اعتقادی فرزندان این مرز و بوم عامل اصلی ایستادگی، مقاومت و پیروزی در دفاع 8 ساله بود، گفت: دفاع مقدس فرهنگ جهاد، - ایثار و شهادت را بوجود آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت های جهانی در طول 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در دوران نسبتاً طولانی بعد از جنگ جهانی دوم، ملت ایران در طول 8 سال دفاع مقدس نه تنها در برابر ارتش متجاوز بلکه در مقابل همه قدرت های جهانی مقاومت کرد و به پیروزی رسید.

رییس جمهور با تبیین رویکردهای فرهنگی در دوران دفاع مقدس با اشاره به نقش نیروی انسانی و تجهیزات، گفت: در بعضی از کشورها حرف اول را در جنگ، تجهیزات و امکانات نظامی می زند اما بی تردید در دفاع مقدس 8 ساله کشورمان، نیروی انسانی حرف اول را می زد و دفاع ما نیرو محور بود.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: ایثارگران و جوانانی که برای دفاع از کشورمان در مرزها حضور پیدا کردند بر مبنای ایمان، اعتقاد و عشق به وطن وارد عرصه مقاومت و ایستادگی شدند.

روحانی با تأکید بر اینکه فرهنگ نقش بسیار مهمی در دفاع مقدس 8 ساله داشت، گفت: ایمان جوانان، اعتقاد به روز قیامت، ایمان به آیات قرآن و روایات و اینکه واقعاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت را بوجود آورد

دفاع مقدس فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت را بوجود آورد