مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 14:102020-09-22سياسي

معرفی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان


در آیینی با حضور جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، نماینده ولی فقیه در استان و معاون استاندار سمنان حجت الاسلام انصاری نیا به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان معرفی شد.

- ایسنا/سمنان در آیینی با حضور جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، نماینده ولی فقیه در استان و معاون استاندار سمنان حجت الاسلام انصاری نیا به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان معرفی شد.

در این آیین از از زحمات و تلاش های سردار دامغانی دبیر پیشین این ستاد استانی تقدیر و حجت الاسلام انصاری نیا، به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان معرفی شد.

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در این آیین گفت: باید توجه به بحث امر به معروف و نهی از منکر به صورت جدی در استان دنبال شود.

این عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و کشور دارای اهمیت بسیار فراوانی است افزود: امروز نیاز است تا در حوزه امر به معروف و نهی از منکر آسیب شناشی شود تا بتوانیم در آینده از مسائل و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد، بکاهیم.

شاهچراغی با بیان اینکه وضعیت آنچنان که باید در حوزه امر به معروف و نهی از منکر مطلوب نیست خاطرنشان کرد: متاسفانه روز به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان

معرفی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان