مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:302020-09-22سياسي

دیدگاه سپهبد شهید سلیمانی درباره نقش رسانه


یکی از کارهای حاج قاسم در مقام فعال رسانه ای، علاوه بر حمایت از چاپ آثار پیرامون زندگی شهدا، مدیر مسئولی نشریه ای به نام «ثارالله» بود.

- یکی از کارهای حاج قاسم در مقام فعال رسانه ای، علاوه بر حمایت از چاپ آثار پیرامون زندگی شهدا، مدیر مسئولی نشریه ای به نام ثارالله بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به شمار می آید که علاوه بر اثر گذار بودمن در معادلات سیاسی و نظامی جهان در حوزه حفظ و نشر معارف و ارزش های دفاع مقدس که توسط رزمندگان آفریده شده بود هم بی وقفه در تکاپو بود.

یکی از کارهای حاج قاسم در مقام فعال رسانه ای علاوه بر حمایت از چاپ آثار پیرامون زندگی شهدا، مدیر مسئولی نشریه ای به نام ثارالله بود.

او سال 78 به عنوان مدیر مسئول نشریه ثارالله مجوز این نشریه را گرفت و رسانه ای شد.

سید ابراهیم یزدی سردبیر سابق نشریه ثارالله می گوید: 650 شماره از نشریه ثارالله با سردبیری آنکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نشر داده شد و بعد از آنکه ایشان از کرمان برای فرماندهی سپاه قدس رفت، طبق نامه ای که خود او به فرمانده کل سپاه پاسداران نوشته بود، مدیر مسئول نشریه باید فرمانده وقت سپاه ثارالله استان کرمان می شد اما آن چیزی که در وزارت ارشاد ثبت شده بود حاج قاسم سلیمانی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدگاه سپهبد شهید سلیمانی درباره نقش رسانه

دیدگاه سپهبد شهید سلیمانی درباره نقش رسانه