مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:252020-09-22اقتصادي

آغاز به کار اولین هنرستان کشاورزی دخترانه جنوب کشور در فارس


طی مراسمی و با حضور معاون وزارت جهادکشاورزی، نخستین هنرستان دخترانه فنی و حرفه ای کشاورزی جنوب کشور در استان فارس رسما افتتاح شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی و با حضور معاون وزارت جهادکشاورزی، نخستین هنرستان دخترانه فنی و حرفه ای کشاورزی جنوب کشور در استان فارس رسما افتتاح شد.

صبح سه شنبه اول مهرماه در مراسم افتتاح 16 هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش کشاورزی در کشور، با حضور کامبیز بازرگان، معاون وزارت جهادکشاورزی هنرستان فدک به عنوان نخستین هنرستان دخترانه صنایع غذایی و نخستین هنرستان دخترانه ی فنی و حرفه ای کشاورزی جنوب کشور، رسما فعالیتش را در استان فارس آغاز کرد.

افتتاح هنرستان های کشاورزی گامی در مسیر جهش تولید معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی نیز در این مراسم گفت: افتتاح هنرستان های جدید، بخش کشاورزی در راستای جهش تولید و به منظور ارتقاء دانش و مهارت کشاورزان است.

کامبیز بازرگان با بیان اینکه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در آستانه شروع سال تحصیلی، تعداد هنرستان های کشور از 8 به 24 هنرستان افزایش پیدا کرد، افزود: وزارت جهاد کشاورزی برای توانمندسازی کشاورزان آینده، تلاش دارد از ابتدای زنجیره دانش، یعنی شروع دوره متوسطه روستا زادگان و علاقه مندان را در سطح کشور به هنرستان های کشاورزی جذب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار اولین هنرستان کشاورزی دخترانه جنوب کشور در فارس

آغاز به کار اولین هنرستان کشاورزی دخترانه جنوب کشور در فارس