مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-22سياسي

وضع امر به معروف و نهی از منکر مطلوب نیست


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: وضع در حوزه امر به معروف و نهی از منکر آن چنان که باید مطلوب نیست و آسیب های اجتماعی افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در آیین معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان اظهار کرد: توجه به بحث امر به معروف و نهی از منکر به صورت جدی در استان سمنان دنبال شود.

او گفت: امروز مقوله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و کشور دارای اهمیت بسیار فراوانی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اضافه کرد: امروز نیاز است تا در حوزه امر به معروف و نهی از منکر آسیب شناسی شود تا بتوانیم در آینده از مسائل و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد، بکاهیم.

شاهچراغی گفت: وضعیت آن چنان که باید در حوزه امر به معروف و نهی از منکر مطلوب نیست و متأسفانه روزبه روز بحث بدحجابی و آسیب های اجتماعی افزایش می یابد.

او اضافه کرد: نیاز است تا اثر خارجی مصوبات و تلاش های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به صورت ملموس مشهود باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: امر به معرف و نهی از منکر باید در طول سال و در همه حال و در تمامی مراحل زندگی مورد توجه قرار داشته و به یک دوره زمانی خاص اختصاص نیابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع امر به معروف و نهی از منکر مطلوب نیست

وضع امر به معروف و نهی از منکر مطلوب نیست