مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:452020-09-22حوادث

کشف 2000قطعه مرغ قاچاق در بهار/12 توزیع کننده موادمخدر دستگیرشدند


کشف 2000 قطعه مرغ زنده قاچاق در بهار، دستگیری 12 توزیع کننده مواد مخدر در ملایر و کشف سرقت در اسدآباد عناوین اخبار کوتاه انتظامی استان همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف دو هزار قطعه مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهار حین کنترل و پایش محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو دو هزار قطعه مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اینکه بر اساس نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده، 850 میلیون ریال برآورد شده است؛ گفت: مرغ های کشف شده به پست قرنطینه اداره دامپزشکی شهرستان بهار تحویل شد تا در شبکه قانونی توزیع قرار گیرد.

دستگیری 12 توزیع کننده مواد مخدر در ملایر فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری 12 توزیع کننده مواد مخدر توسط یگان های انتظامی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: در راستای اجرای مرحله دیگری از طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان ملایر، 4 توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2000قطعه مرغ قاچاق در بهار/12 توزیع کننده موادمخدر دستگیرشدند

کشف 2000قطعه مرغ قاچاق در بهار/12 توزیع کننده موادمخدر دستگیرشدند