مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:002020-09-22اقتصادي

توزیع بیش از 19 هزار سبد کالای حمایتی بین مددجویان زنجانی


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور کمک به معیشت خانواده های مورد حمایت کمیته امداد استان، سبد کالای حمایتی شامل اقلام ضروری خوراکی بین 26 هزار و 229 مددجوی زنجانی تا پایان تابستان توزیع می شود.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور کمک به معیشت خانواده های مورد حمایت کمیته امداد استان زنجان و با همکاری فروشگاه زنجیره ای رفاه استان، سبد کالای حمایتی شامل اقلام ضروری از قبیل روغن، مرغ، برنج و سایر اقلام خوراکی بین جامعه هدف این نهاد توزیع می شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح از عید غدیر در سطح استان زنجان آغاز شده است، افزود: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای توزیع سبد کالای حمایتی، 19 هزار و 242 خانوار از این بسته خدمتی کمیته امداد بهره مند شده اند.

صفری از رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در فرآیند توزیع این سبد کالای حمایتی خبر داد و اضافه کرد: با اولویت بندی انجام شده و اجرای مرحله ای توزیع این سبد کالای حمایتی، روزانه تعداد مشخصی از خانواده های مورد حمایت بر اساس اولویت صورت گرفته این خدمت را دریافت و فرآیند توزیع به دور از ایجاد تجمع و ازدحام و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 19 هزار سبد کالای حمایتی بین مددجویان زنجانی

توزیع بیش از 19 هزار سبد کالای حمایتی بین مددجویان زنجانی