مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:152020-09-22سياسي

کشاورزی گیلان با وجود تولید 35 درصد از برنج کشور صرفه اقتصادی ندارد


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: علی رغم تولید 35 درصد برنج کشور شاهد غیراقتصادی بودن کشاورزی در استان گیلان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، سید علی آقازاده در نشست علنی امروز (سه شنبه، 1 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: نعمت انقلاب اسلامی در قرن معاصر عامل بیداری ملت ها به ویژه ملت های مسلمان بوده است، آثار این بیداری خیزش های مردمی و انقلابی ملت ها است و یکی از دستاوردهای مهم این خیزش ها ایجاد و توسعه روز افزون جبهه مقاومت بوده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: علی رغم میل منفعت طلبانه نظام سلطه ملت های مستضعف و مسلمان با الهام از فرهنگ و آگاهی دینی با محوریت انقلاب اسلامی به حدی از توانمندی دست یافته اند که آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین المللی را به شدت عصبانی کرده است، به همین علت با همدستی برخی سران مزدور منطقه به ویژه در منطقه غرب آسیا هر روز به توطئه های جدیدی مبادرت می ورزند.

وی، ادامه داد: هدف دشمن طبق معمول ایجاد اختلاف بین ملت های منطقه و به راه انداختن جنگ های مستقیم و یا نیابتی بین آنان است و در نتیجه زمینه کشتار، آوارگی و تخریب زیرساخت ها را فراهم می کند که نمونه های شاخص آنها را در کشورهای منطقه شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی گیلان با وجود تولید 35 درصد از برنج کشور صرفه اقتصادی ندارد

کشاورزی گیلان با وجود تولید 35 درصد از برنج کشور صرفه اقتصادی ندارد