مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-22پزشكي

3 طرح آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: سه طرح آموزشی و درمانی این دانشگاه بااعتبار 37 میلیارد ریال افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نوید دانایی ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح های آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان که با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت و درمان برگزار شد، اظهار داشت: درمجموع سه طرح آموزشی و درمانی بااعتبار 37 میلیارد ریال در سمنان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه پروژه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان به بهره برداری رسید، افزود: این پروژه در زمینی با زیربنای 200 مترمربع و اعتبار 25 میلیارد ریال در بلوار 17 شهریور سمنان احداث شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه مرکز آزمون الکترونیک این دانشگاه از دیگر طرح های افتتاحی در حوزه آموزشی است، تصریح کرد: این مرکز در زمینی با زیربنای 570 مترمربع و اعتبار 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

دانایی برگزاری آزمون های الکترونیک به صورت درون دانشگاهی، کشوری و بین المللی را از اهداف اصلی احداث این مرکز عنوان کرد و افزود: این مرکز ظرفیت لازم برای برگزاری آزمون های بین المللی را دارد.

وی از افتتاح کلینیک آموزشی – درمانی توان بخشی سالمندان در سمنان خبر داد و گفت: این طرح به همت خیران استان به مساحت 400 مترمربع و بااعتبار دو میلیارد ریال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 طرح آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح شد

3 طرح آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح شد