مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-22ورزشي

توزیع 700 بسته نوشت افزار بین دانش آموزان منطقه احمد فداله دزفول


به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه، توزیع 700 بسته نوشت افزار بین دانش آموزان مناطق محروم احمد فداله و دره کاید دزفول آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده سپاه ناحیه دزفول صبح امروز در آیین توزیع این بسته های لوازم تحریر و کمک آموزشی که در محل سپاه برگزار شد، اظهار کرد: 700 بسته نوشت افزار به همراه کیف، 400 جفت کفش و جوراب، 200 دست گرم کن ورزشی، 400 مانتو و شلوار به همراه 30 سبد آموزشی با اعتبار دو میلیارد ریال تهیه شده است که از امروز در بین دانش آموزان دو بخش محروم شهیون و سردشت به ویژه احمد فداله و دره کاید دزفول توزیع می شود.

سرهنگ پاسدار محمدرضا لیلی زاده با بیان اینکه اعتبار این بسته ها از سوی قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه و بنیاد برکت تأمین شده است، افزود: با این طرح 30 مدرسه محروم در منطقه احمد فداله تجهیز خواهند شد و با تقویت بنیه آموزشی گامی در راستای محرومیت زدایی این مناطق برداشته می شود.

وی یادآور شد: مدارس و مناطق هدف برای توزیع این اقلام شناسایی شده اند و از امروز با همکاری آموزش و پرورش و حوزه های مقاومت بسیج توزیع خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 700 بسته نوشت افزار بین دانش آموزان منطقه احمد فداله دزفول

توزیع 700 بسته نوشت افزار بین دانش آموزان منطقه احمد فداله دزفول