مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 06:102020-09-22اقتصادي

طرح های آبخیزداری با حجم 2870 مترمکعب در گرمسار اجرا می شود


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرمسار گفت: طرح های آبخیزداری با حجم دو هزار و 870 مترمکعب سنگ و ملات در روستای چنداب از توابع بخش ایوانکی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل عرب معصومی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود با تأکید بر اهمیت ویژه اجرای پروژه های آبخیزداری در کنترل سیلاب و جمع شدن آب پشت سیل بندها اظهار داشت: طرح های آبخیزداری با حجم دو هزار و 870 مترمکعب سنگ و ملات در روستای چنداب از توابع بخش ایوانکی اجرا می شود.

وی بابیان اینکه اجرای این پروژه ها مانع از فرسایش خاک و افزایش پوشش گیاهی در منطقه می شود، خاطرنشان کرد: عملیات آبخیزداری حوزه چنداب این شهرستان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی شامل عملیات سنگ و ملات اجرایی می شود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرمسار با اشاره به اینکه 11 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده است، گفت: این اعتبار از محل صندوق توسعه ملی تأمین و تخصیص می یابد.

عرب معصومی با تأکید بر اینکه فقدان آب در بسیاری از مناطق موجب فرسایش خاک می شود، ابراز داشت: جمع آوری آب راهکاری مطلوب برای جلوگیری از فرسایش خاک و تأمین آب برای مردم این منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های آبخیزداری با حجم 2870 مترمکعب در گرمسار اجرا می شود

طرح های آبخیزداری با حجم 2870 مترمکعب در گرمسار اجرا می شود