مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 05:452020-09-22پزشكي

درمان سرطان با نانوذرات و لیزر توسعه می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، سیرتکس مدیکال (Sirtex Medical)، سازنده ایمپلنت های میکروکره ای رادیواکتیو برای درمان تومور های کبدی، سرمایه گذاری راهبردی را روی شرکت نانواسپکترا بیوساینس انجام داده است، - شرکت سیرتکس مدیکال به منظور توسعه یک روش درمانی جدید برای مقابله با سرطان که در آن از نانوذرات و لیزر استفاده می شود، بر روی شرکت نانواسپکترا بیوساین سرمایه گذاری انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، سیرتکس مدیکال (Sirtex Medical)، سازنده ایمپلنت های میکروکره ای رادیواکتیو برای درمان تومور های کبدی، سرمایه گذاری راهبردی را روی شرکت نانواسپکترا بیوساینس انجام داده است، شرکتی که در توسعه درمان سرطان پروستات با استفاده از نانوذرات و لیزر فعالیت دارد.

این اولین بخش از تلاش های جمع آوری کمک مالی توسط شرکت نانواسپکترا است و شرکت سیرتکس مبلغ سه میلیون دلار برای پشتیبانی ار نانواسپکترا در اختیار این شرکت قرار داده است.

کوین اسمیت، مشاور عمومی و معاون اجرایی توسعه تجارت سیرتکس که به عضویت هیئت مدیره شرکت نانواسپکترا پیوسته است، می گوید: فناوری شرکت نانواسپکترا مکملی برای رویکرد فناوری ما بوده و به عنوان یک راهبرد برای درمان های کم تهاجمی شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان سرطان با نانوذرات و لیزر توسعه می یابد

درمان سرطان با نانوذرات و لیزر توسعه می یابد