مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-22ورزشي

رییس هیات کرمانشاه: نگران تدوام این وضعیت هستیم


رییس هیات انجمن های ورزش های رزمی استان کرمانشاه با اشاره به تعطیلی هفت ماهه رشته های رزمی، گفت: تداوم این وضعیت افت سطح فنی و کیفی رشته های رزمی را بدنبال خواهد داشت و از این بابت نگرانیم.

- منوچهر حاتمی در گفت و گو با ایسنا، به تداوم شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: از زمانی که این بیماری در کشور شیوع پیدا کرده هفت ماه می گذرد و در این مدت فعالیت رشته های رزمی هم به واسطه پربرخورد بودن آنها تعطیل بوده است.

وی تصریح کرد: با ادامه دار بودن این وضعیت، اخیرا هیات تلاش کرد تا با برگزاری مسابقات قهرمانی استان به شکل مجازی ورزشکاران رشته های زیرمجموعه هیات انجمن های ورزش های رزمی را در سطح قابل قبولی از آمادگی نگه دارد.

رییس هیات انجمن های ورزش های رزمی کرمانشاه افزود: در این مسابقات که طی روزهای گذشته به اتمام رسید حدود 150 ورزشکار کلیپ هایی یک دقیقه ای از تمرینات خود برای ما ارسال کردند و پس از داوری کلیپ ها، نفرات برتر انتخاب شدند.

وی تاکید کرد: علیرغم فعالیت های اینچنینی که هیات در این مدت انجام داده، اما تداوم شیوع بیماری کرونا می تواند تا حد زیادی روی افت سطح کیفی و فنی ورزشکاران و قهرمانان این رشته ها تاثیر بگذارد.

حاتمی یادآور شد: البته بستری فراهم کرده ایم که قهرمانان هر کدام از رشته ها و سبک های زیرمجموعه بتوانند با رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات کرمانشاه: نگران تدوام این وضعیت هستیم

رییس هیات کرمانشاه: نگران تدوام این وضعیت هستیم