مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-22سياسي

ارائه خدمات آموزش کمک درسی به دانش آموزان مددجو


معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین گفت: در راستای ارتقای آموزش تحصیلی، مرکز پشتیبانی و مشاوره تحصیلی کمیته امداد استان قزوین به دانش آموزان مددجو خدمات ارائه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین؛ حسین قلی پور معاون فرهنگی کمیته امداد استان بیان کرد: یکی از برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) ارائه خدمات فرهنگی به خانواده های تحت حمایت است.

وی ادامه داد: از نظر ما خدمات فرهنگی سرمایه گذاری است که در آینده ثمره آن را خواهیم دید البته در این بین خدمت به دانش آموزان اهمیت بالاتری دارد چراکه به ریشه کن کردن فقر در خانواده  کمک می کند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در راستای ارتقای آموزش تحصیلی، مرکز پشتیبانی و مشاوره تحصیلی کمیته امداد استان قزوین به دانش آموزان مددجو خدمات ارائه می کند.

وی عنوان کرد: در این مرکز دانش آموزان تحت حمایت از خدماتی چون روش های تست زنی، مشاوره تحصیلی، انتخاب رشته و کلاس های آمادگی کنکور بهره مند هستند.

قلی پور تصریح کرد: در این مرکز که با همکاری گروه های جهادی تشکیل شده است از ظرفیت دو موسسه آموزشی خصوصی نیز بهره گرفته می شود تا بتوانیم دانش آموزان را برای شرکت در کنکور سال آینده آماده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات آموزش کمک درسی به دانش آموزان مددجو

ارائه خدمات آموزش کمک درسی به دانش آموزان مددجو