مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 05:302020-09-22اقتصادي

جعفرزاده: 75 مشترک در تالش به علت نبود دسترسی راه های مواصلاتی، بدون آب هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، میثم جعفرزاده با اشاره به حل مشکل شبکه برق روستا های سیلزده تالش در استان گیلان افزود: - مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: با تلاش تیم های عملیاتی از یک هزار و 162 مشترک که در سیلاب شهرستان تالش دچار قطعی آب شدند، مشکل یک هزار و 78 مشترک برطرف شده و فقط 75 مشترک به علت نبود دسترسی راه های مواصلاتی، بدون آب هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، میثم جعفرزاده با اشاره به حل مشکل شبکه برق روستا های سیلزده تالش در استان گیلان افزود: از 137 ترانس بی برق با 3700 مشترک مناطق سیل زده، 131 ترانس وارد مدار شده و تنها 6 ترانس مربوط به چهار روستا با 100 مشترک به علت نبود دسترسی و نبود راه های مواصلاتی بدون برق است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش بی وقفه تیم های عملیاتی در مناطق سیل زده استان گیلان تا حل کامل مشکل ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تیم های عملیاتی با تجهیزات کامل در منطقه حاضر هستند و به محض باز شدن حداقل راه دسترسی، شبکه آب و برق در روستا های باقی مانده پایدار خواهد شد.

بارش 33.

5 میلیمتر باران در شبانه روز گذشته در تالش سبب طغیان و سیلابی شدن رودخانه ها شد و خسارت هایی به تاسیسات زیربنایی و راه ها وارد کرد که در نتیجه محور اسالم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعفرزاده: 75 مشترک در تالش به علت نبود دسترسی راه های مواصلاتی، بدون آب هستند

جعفرزاده: 75 مشترک در تالش به علت نبود دسترسی راه های مواصلاتی، بدون آب هستند