مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-22اقتصادي

فاصله 20 میلیون تومانی قیمت پروازهای تهران-استانبول


در شرایطی که بر اساس توافق صورت گرفته بین مسئولانه ایران و ترکیه پروازهای تهران-استانبول از امروز از سر گرفته می شود، بازار بلیت آن نامنظم و آشفته بوده و بین قیمت پروازهای تهران-استانبول که بلیت آن توسط ایرلاین‌های داخلی و خارجی عرضه می‌شود، حدود 20 میلیون تومان فاصله است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بالاخره پس از از ماه‌ها رایزنی و وعده‌های مقامات ترک برای از سرگیری پروازهای ایران و ترکیه از امروز پرواز ایرلاین‌های داخلی به مقصد استانبول آغاز می‌شود اما در بازار فروش بلیت هواپیما آشفتگی و بی نظمی وجود دارد.

چرا که در سایت ها و آژانس‌های فروش بلیت هواپیما، قیمت‌های متفاوتی وجود دارد و ایرلاین‌های داخلی نرخ پروازهای خود به استانبول را از حدود پنج میلیون تومان تا 9 میلیون تومان اعلام کرده‌اند که با توجه به اکونومی بودن این پروازها این فاصله قیمتی به نظر منطقی نمی‌رسد.

این آشفتگی در بازار بلیت پرواز ایرلاین‌های خارجی هم وجود دارد و بسیار بیشتر است.

هواپیمایی امارات قیمت بلیت پروازهای همین مسیر را حدود 5 میلیون و 700 هزار تومان اعلام کرده و قیمت پروازهای قطر ایرویز با وجود کاهش چشمگیر همچنان تفاوت بسیار زیادی با قیمت بلیت پروازهای ایرانی و حتی اماراتی دارد و از 16 میلیون تومان تا بیش از 25 میلیون تومان بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله 20 میلیون تومانی قیمت پروازهای تهران-استانبول

فاصله 20 میلیون تومانی قیمت پروازهای تهران-استانبول