مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 05:102020-09-22سياسي

بین سوخت برها و سرشبکه های قاچاق تفاوت قائل شویم


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: باید بین سرشبکه ها قاچاق سوخت و انسان های نیازمندی که برای تامین معیشت خود دچار خطا و اشتباه شده اند تفاوت قائل شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار با حجت الاسلام موسوی رییس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان، با اشاره به ویژگی های مختلف استان از جمله گستردگی، محرومیت، مرزهای گسترده آبی و خاکی، تمرکز دشمن برای ایجاد آشوب در این منطقه و در کشور، ورود مواد مخدر و مواردی از این دست که باعث سختی کار می شود، اظهار داشت: عاملی که فعالیت در این خطه را آسان و گوارا می کند، وجود مردمی خوب است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: یکی از نشانه های خوب مردم استان صبر و همراهی با نظام بوده با وجود اینکه به صدای آنها و دردهای شان توجه نشده است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان وبلوچستان با اشاره به نقش استان در تأمین امنیت کشور، گفت: تنوع قومی و مذهبی در استان به گونه ای است که از آن به عنوان پایتخت وحدت اسلامی یاد می شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در ادامه سه نکته را به نیروهای انتظامی و عقیدتی که در استان مشغول به فعالیت هستند، متذکر شد و در نکته اول بر تقویت تقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بین سوخت برها و سرشبکه های قاچاق تفاوت قائل شویم

بین سوخت برها و سرشبکه های قاچاق تفاوت قائل شویم