مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 05:052020-09-22سياسي

از ادعای گنگی دین و زدن لگام «حیرت» بر دهان شرع تا تن دادن به منطق تجدّدی گفتگو


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، طی یادداشتی به برخی اظهارات طرح شده در برنامه زاویه که به موضوع «نسبت میان حجاب و سیاست در ایران» اختصاص داشت، - عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، طی یادداشتی به برخی اظهارات طرح شده در برنامه زاویه که به موضوع نسبت میان حجاب و سیاست در ایران اختصاص داشت، واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قسمت نخست فصل جدید برنامه زاویه که با سردبیری و اجرای حبیب الله رحیم پور ازغدی به مناظره حسین سوزنچی، دانشیار گروه علوم اجتماعی دانشگاه باقرالعلوم (ع) و مهدی نصیری، پژوهشگر حوزه دین و سیاست، پیرامون موضوع نسبت میان حجاب و سیاست در ایران اختصاص داشت، با واکنش های متعدد اساتید و اصحاب علوم انسانی مواجه شد.

در همین باره، حسین کچویان، دانشیار جامعه شناسی دانشگاه تهران و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در یادداشتی به بیان نکاتی مصداقی و بنیادی درباره چندوچونِ مناظره برگزارشده و دیدگاه های مطرح شده در آن پرداخته است متن یادداشت کچویان به این شرح است؛ دقت در مباحثات جاری در عرصه عمومی، دلالت بر مشکلات جدی در این عرصه دارد.

بعضی از مشکلات ناشی از اضافه شدن فضای مجازی و غلبه آن بر این فضاست.

نقصان، جعل، تحریف، بی اعتباری منابع آمارها و نظایر آن از این قبیل می باشد! هر کس به آنچه در اینترنت می یابد، به عنوان آمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ادعای گنگی دین و زدن لگام «حیرت» بر دهان شرع تا تن دادن به منطق تجدّدی گفتگو

از ادعای گنگی دین و زدن لگام «حیرت» بر دهان شرع تا تن دادن به منطق تجدّدی گفتگو