مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 05:052020-09-22سياسي

امسال پیاده روی اربعین نداریم/ زوار به مرزها نیایند


دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال به دلیل شرایط کرونا پیاده روی اربعین لغو شده، از تمامی زوار خواست تا به مرزها نیایند.

- امسال "پیاده روی" اربعین نداریم/ زوار به مرزها نیایند ایسنا/کرمانشاه دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال به دلیل شرایط کرونا پیاده روی اربعین لغو شده، از تمامی زوار خواست تا به مرزها نیایند.

مسعود بهرام نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اربعین متفاوت امسال گفت: امسال متاسفانه به دلیل شیوع این ویروس منحوس از برگزاری پیاده روی اربعین محروم شده ایم.

وی افزود: امسال بصورت رسمی از سوی کشور عراق ممنوعیت ورود زوار اعلام شده و پیاده روی اربعین برگزار نمی شود و در همین راستا وزارت کشور با همراهی ستاد ملی کرونا دستورالعمل 15 بندی صادر کرده و مصوباتی در این زمینه داشته است.

بهرام نژاد تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی امسال آیین پیاده روی اربعین برگزار نمی شود و مردم باید از حرکت به سمت مرزها و تجمع در این نقاط خودداری کنند.

وی افزود: همچنین دستگاه های فرهنگی و بویژه صدا و سیما و رسانه ها موظفند نسبت به اقناع سازی مردم و اطلاع رسانی در این زمینه اقدام کنند.

دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه تاکید کرد: همچنین بر اساس دستورالعمل ابلاغی امسال هیچ موکبی چه در شهرها و چه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال پیاده روی اربعین نداریم/ زوار به مرزها نیایند

امسال پیاده روی اربعین نداریم/ زوار به مرزها نیایند