مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 04:502020-09-22سياسي

روایت خبرنگار جبهه ها از احوالات امروز؛ صادقی: مشمول دوراندیشی شهید باکری شدیم!


خبرنگار جبهه و جنگ می گوید؛ خیلی از ما مشمول دور اندیشی مردان بزرگی چون شهید باکری ها شدیم که رزمندگان بعد از جنگ را دسته بندی کرد و برخی هم کم آوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج روانبحش صادقی چهره ای شناخته شده برای مردم استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس است چرا که همه مردم این دو استان که بخش وسیعی از جنوب و جنوب غربی کشور را شامل می شود با صدای ماندگار این مجری و خبرنگار توانمند صدا و سیمای جمهوری اسلامی آشنایی دارند.

روانبخش صادقی متولد 1343 در باشت کهگیلویه و بویراحمد نخستین فعالیت های فرهنگی خود را از مسجد صاحب الزمان باشت آغاز و با حضور در راهپیمایی های پیروزی انقلاب به عنوان برنامه ریزی فرهنگی و شعارگوی راهپیمایان ادامه داد.

وی در اواخر دوران دانش آموزی خبرنگار آزاد صدا و سیمای گچساران و باشت و از سال 60 به عنوان نخستین خبرنگار صدا و سیمای استان در دفتر خبری تابع مرکز فارس فعالیت خود را آغاز کرد.

در شرایط سخت به ویژه محرومیت منطقه و دوران دفاع مقدس با محدودیت امکانات صادقی با تلاشی خستگی ناپذیر کار خبر رسانی را ادامه داد.

اعزام ها، همراهی کاروان ها، حضور در صحنه های دفاع مقدس همراه با سفر به مناطق روستایی و عشایری و تهیه گزارش و خبر و ارسال به مرکز فارس چهره و صدای حاج روانبخش را در بین مردم استان ماندگار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت خبرنگار جبهه ها از احوالات امروز؛ صادقی: مشمول دوراندیشی شهید باکری شدیم!

روایت خبرنگار جبهه ها از احوالات امروز؛ صادقی: مشمول دوراندیشی شهید باکری شدیم!