مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 04:452020-09-22سياسي

روایت یادمان پیکر پاک 1000 شهید دفاع مقدس


شرهانی سرزمین عملیات های مهم رزمندگان اسلام به خصوص عملیات محرم است که در شهرستان دهلران قرار دارد؛ معراج الشهدا( محل پیدا شدن پیکرهای بیش از 1000 شهید دفاع مقدس) مهمترین جاذبه معنوی این منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، استان ایلام یادگاری از حماسه های دلیرانه فرزندان برومند وطن در هشت سال دفاع مقدس است که خون های پاک این عزیزان را در خود تا ابد جاودانه نگه خواهد داشت؛ شهرستان دهلران آغشته به خون پاک شهیدانی است که تاریخ، هرگز نام آنان را فراموش نخواهد کرد.

منطقه عملیاتی شرهانی مربوط یکی از مناطق عملیاتی استان است که در شهرستان دهلران، بخش موسیان، دهستان عین خوش واقع شده است؛ شرهانی در تاریخ 8 مهر 1387 با شمارهٔ ثبت 23472 به عنوان یکی از آثار ملی ایران در فهرست میراث معنوی به ثبت رسیده است.

کانال 90 کیلومتری بجلیه سرهنگ محمدحسین فولادی رییس بنیاد کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: شرهانی در 65 کیلومتری شهرستان دهلران واقع شده است؛ این یادمان در نزدیکی پاسگاه چم سری در محدوده فکه شمالی نزدیک به زبیدات عراق و در 70 کیلومتری استان العماره عراق قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یادمان پیکر پاک 1000 شهید دفاع مقدس

روایت یادمان پیکر پاک 1000 شهید دفاع مقدس