مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 04:402020-09-22پزشكي

شوخی مردم با جدیت کرونا


هفت ماه از شیوع بیماری کرونا گذشته و هنوز هم شهروندانی هستند که کرونا را به شوخی گرفته و در قبال آن بی تفاوت هستند در حالی که این بیماری در مقابله با بی توجهی مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، به نظر می رسد اعلام وضعیت سفید کرونا در برخی شهرها نه تنها نتیجه مثبتی در پی نداشته بلکه موجب نوعی آسوده خیالی زودگذر بین مردم و فراموش کردن ضروریات مقابله با کرونا شده است.

با اعلام وضعیت سفید و یا حتی زرد در برخی مناطق، پروتکل های مقابله با کرونا رو به فراموشی و کمرنگ شدن نهاده و مردم به سخنان بی اساسی برمی گردند که کرونا زودگذر و شبیه یک شوخی است، غافل از اینکه اراده این ویروس در جمعیت هایی که کمتر به آن توجه می کنند بیشتر می شود.

متاسفانه هستند عده ای که با یک استدلال بی پایه کرونا را با تمام عواقب و مصیبت هایش انکار می کنند، افرادی که اذعان می کنند تاکنون خود و یا نزدیکانشان به این بیماری مبتلا نشده اند و هرچه دیده و شنیده اند در تصاویر و نوشته ها بوده است.

همین استدلال بچه گانه موجب برپایی مهمانی ها و دورهمی ها شده و بعد از اینکه دهها نفر را به طور همزمان دچار کووید 19 کرد از قالب یک شوخی بچه گانه خارج و تبدیل به واقعیتی تلخ می شود، اما به چه قیمتی؟ لرستان در ماههای گذشته همچون بسیاری از نقاط مختلف کشور در گیرو دار شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوخی مردم با جدیت کرونا

شوخی مردم با جدیت کرونا