مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 04:402020-09-22سياسي

آخرین وضعیت پرونده 36000 کولر گازی قاچاق


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هانا چراغی؛ * خوزستان را با گرمای طاقت فرسای آن می شناسیم؛ گرمایی که تحمل اش برای غیر جنوبی ها عذاب آور است و خوزستانی ها هم چاره ای جز عادت کردن به این گرما ندارند.

- پرونده 36000 کولر گازی قاچاق مطابق اظهارات مسئولان کشوری تعزیرات حکومتی، یکی از مهمترین کشفیات حوزه قاچاق کالا از ابتدای انقلاب اسلامی تا به کنون بوده و این پرونده بزرگترین پرونده قاچاق در خوزستان و سومین در کشور است.

با اینکه رأی قطعی دادگاه تجدید نظر در این خصوص اعلام شده و حتی رییس سازمان تعزیرات حکومتی از صدور دستور اجرای حکم آن در سال 1398 خبر داده بود، اما همچنان در روند اجرای این حکم تعلل و کارشکنی هایی صورت می گیرد.

نعمت الله بیرانوندی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان هم اواسط مردادماه 1399 در خصوص آخرین وضعیت این پرونده می گوید: بعد از صادر شدن رأی قطعی در رابطه با این کولرها، تعزیرات حکومتی بخشی از جریمه را وصول کرد.

در اجرای ماده 48 قانون مبارزه با قاچاق، شناسایی اموال نیز باید صورت بگیرد که انجام شد، اما در دی ماه 1398 با یک توقف اجرای حکم مواجه شدیم؛ به جهت اینکه جریمه ها توسط تعزیرات در حال وصول بود و تعیین تکلیف اموال با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در حال انجام بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده 36000 کولر گازی قاچاق

آخرین وضعیت پرونده 36000 کولر گازی قاچاق