مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 04:352020-09-22سياسي

بسترهای بیشتری برای معرفی شهدا و جانبازان فراهم شود


یک شاعر، نویسنده و پژوهشگر حوزه دفاع مقدس گفت: انتظار می رود بسترهای بیشتری برای معرفی روحیات، شجاعت ها و ویژگی های بارز اخلاقی شهدا و جانبازان فراهم شده و آن ها به عنوان قهرمانان ملی کشور به نسل های آینده معرفی شوند.

- ایسنا/لرستان یک شاعر، نویسنده و پژوهشگر حوزه دفاع مقدس گفت: انتظار می رود بسترهای بیشتری برای معرفی روحیات، شجاعت ها و ویژگی های بارز اخلاقی شهدا و جانبازان فراهم شده و آن ها به عنوان قهرمانان ملی کشور به نسل های آینده معرفی شوند.

سیده فرشته حسن زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متأسفانه سنم به حضور در جبهه و فعالیت در آن دوران ارزشمند دفاع مقدس نمی رسد، اما به واسطه اینکه پدرم از آغاز جنگ تحمیلی در جبهه بوده وجانباز شیمیایی هستند و یکی از برادرانم در سال 61 درعملیات والفجر1 شهید شدند، دفاع مقدس و جبهه در تمام خاطرات دوران کودکی من نقش بسته و علاقه و انگیزه بخشی خیلی خوبی در من ایجاد شده که در کار پژوهش و نویسندگی و شعرسُرایی در حوزه فرهنگ پایداری و تجلیل از مقام شامخ شهدا و جانبازان قدم بردارم و فعالیت هایی را انجام بدهم تا سهم کوچکی در معرفی مقام آن ها به جامعه امروز داشته باشم.

وی با اشاره به این که براساس انگیزه ای که خانواده در این مسیر به من دادند خاطراتی که مادرم و افراد خانواده از برادر شهیدم و ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترهای بیشتری برای معرفی شهدا و جانبازان فراهم شود

بسترهای بیشتری برای معرفی شهدا و جانبازان فراهم شود