مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 04:252020-09-22بين الملل

ونزوئلا: تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران هیچ اساس قانونی ندارد


وزیر خارجه ونزوئلا با اشاره به تحرکات ضدایرانی واشنگتن گفت، تحریم های یکجانبه واشنگتن هیچ گونه اساس و پایه ای در قوانین بین الملل ندارد و متجاوزانه و غیرقانونی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ونزوئلا دور جدید تحریم های ایالات متحده علیه نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا و ایران را متجاوزانه و غیرقانونی توصیف کرد.

بنا بر گزارش شبکه روسی راشاتودی ، خورخه آریزا وزیر امور خارجه ونزوئلا روز گذشته (دوشنبه) در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، با محکوم کردن تحریم های اخیر واشنگتن علیه ایران نوشت: ونزوئلا پرخاشگری جدید ایالات متحده به جامعه بین الملل را محکوم و اعلام می کند که  تحریم های یکجانبه علیه رییس جمهور نیکلاس مادورو، بخشی از کارزار مداوم خشونت علیه جمهوری اسلامی ایران و کشور ما است .

طبق این گزارش، کاراکاس تأکید دارد که اقدامات واشنگتن نشان می دهد که این کشور به هیچ عنوان هیچ گونه احترامی برای سازمان ملل قائل نیست و تحریم های جدید این کشور علیه ایران و ونزوئلا، بدون هرگونه اساس و پایه ای در قوانین بین المللی وضع شده است.

دولت ونزوئلا همچنین متعهد شده است که اقدامات ارعابگر و متکبرانه دولت آمریکا نمی تواند مانع روابط دوستانه ونزوئلا با ایران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ونزوئلا: تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران هیچ اساس قانونی ندارد

ونزوئلا: تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران هیچ اساس قانونی ندارد