مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 04:252020-09-22پزشكي

ارائه خدمات دندان پزشکی به بیش از 69 هزار نفر از سوی تأمین اجتماعی خراسان شمالی


مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی گفت : طی سال گذشته 69 هزار و 270 نفر از مردم استان ، خدمات دندانپزشکی ارائه شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی گفت : طی سال گذشته 69 هزار و 270 نفر از مردم استان ، خدمات دندانپزشکی ارائه شده است.

دکتر جلال جهان نیا، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در سال 98 خدمات دندان پزشکی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی افزایش پیدا کرد، اظهار کرد: در حال حاضر در خراسان شمالی خدمات دندانپزشکی تأمین اجتماعی در یک بیمارستان و سه مرکز درمانی ارائه می شود که در سال گذشته خدمات دندانپزشکی در این مراکز افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه خدمات دندان پزشکی در دو بخش بهداشت دندان و درمان ارائه می شود گفت: خدمات دندان پزشکی بسیار پرهزینه است و نیاز است که در کنار توجه به مبحث درمان، به پیشگیری و آموزش در این حوزه نیز توجه شود.

جهان نیا در رابطه با انواع خدمات دندان پزشکی بیان کرد: آموزش و پیشگیری، جرم گیری، معاینه، ترمیم و.

از جمله خدماتی است که در حوزه دندان پزشکی به مردم ارائه می شود و در حال حاضر خدمات مانند عصب کشی به مراجعین ارائه نمی شود .

مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به اینکه خدمات دندان پزشکی بجنورد در بیمارستان ثامن الائمه (ع) تأمین اجتماعی ارائه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات دندان پزشکی به بیش از 69 هزار نفر از سوی تأمین اجتماعی خراسان شمالی

ارائه خدمات دندان پزشکی به بیش از 69 هزار نفر از سوی تأمین اجتماعی خراسان شمالی