مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 04:052020-09-22پزشكي

موج سوم اپیدمی کرمان در راه کرمان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی دو هفته گذشته روند ثابت و کاهشی در ابتلاء به بیماری کرونا در استان داشتیم و عملا به نظر آمد موج دوم کنترل شده و در حال کم شدن موارد است اما افزایش هفته قبل نشان دهنده این است که احتمالا اپیدمی به سمتی می رود که موج .

- ایسنا/کرمان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی دو هفته گذشته روند ثابت و کاهشی در ابتلاء به بیماری کرونا در استان داشتیم و عملا به نظر آمد موج دوم کنترل شده و در حال کم شدن موارد است اما افزایش هفته قبل نشان دهنده این است که احتمالا اپیدمی به سمتی می رود که موج سوم را در استان تجربه کنیم.

دکتر مهدی شفیعی در گفت و گوی تفصیلی با ایسنا درباره وضعیت اپیدمی کرونا در استان کرمان اظهار کرد: با رصد بیماران بستری در هفته گذشته و اوایل هفته جاری به نظر می آید افزایشی را در روند بیماران بستری و موارد مثبت ابتلاء به کرونا در سطح استان کرمان شاهد هستیم.

وی افزود: طی دو هفته گذشته روند ثابت و کاهشی در ابتلاء به بیماری کرونا در استان داشتیم و عملا به نظر آمد موج دوم کنترل شده و در حال کم شدن موارد است اما افزایش هفته قبل نشان دهنده این است که احتمالا اپیدمی به سمتی می رود که موج سوم را در استان تجربه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج سوم اپیدمی کرمان در راه کرمان

موج سوم اپیدمی کرمان در راه کرمان