مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 04:002020-09-22سياسي

دادستان خاش: حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نیاز مهم جامعه است


دادستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: حفظ و ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت و ارزشهای دفاع مقدس، اجرای منویات مقام معظم رهبری و تلاش برای حل مشکلات اقشار مردم نیاز مهم جامعه در جهت مقابله با زورگویان و متجاوزان و صدور این انقلاب الهی در دنیا است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دادستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: حفظ و ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت و ارزشهای دفاع مقدس، اجرای منویات مقام معظم رهبری و تلاش برای حل مشکلات اقشار مردم نیاز مهم جامعه در جهت مقابله با زورگویان و متجاوزان و صدور این انقلاب الهی در دنیا است.

فرهاد میر در گفت و گو با ایسنا افزود: گرامی داشت هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای تبیین رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی اظهارکرد: جبهه مقاومت ملی ایرانیان در دوران دفاع مقدس با شجاعت، پایمردی و ایستادگی در مقابل جبهه های استکباری و ابرقدرت های شرق و غرب توانستند برای اسلام و ایران عزت کسب کنند و هم اینک پس از گذشت افزون بر چهار دهه از آن دوران دشوار شاهد عزتمندی کشور بوده و تمام دستاوردهای میهن را مرهون خون مطهر شهیدان و ایثارگری های رزمندگان اسلام هستیم.

دادستان شهرستان خاش بیان کرد: مردان و زنان غیور ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی با اتحاد یکپارچه، همبستگی و همدلی و برخورداری از روح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان خاش: حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نیاز مهم جامعه است

دادستان خاش: حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نیاز مهم جامعه است