مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 20:352020-09-21پزشكي

داروی سهمیه ای بدون تبعیض در اختیار بیماران /ضرورت تامین امنیت روانی جامعه


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: حفظ و تأمین سلامت مردم و حفظ امنیت روانی ‏جامعه در دوران مبارزه با کرونا خط قرمز متولیان حوزه سلامت استان بوشهر است.

- ایسنا/بوشهر رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: حفظ و تأمین سلامت مردم و حفظ امنیت روانی ‏جامعه در دوران مبارزه با کرونا خط قرمز متولیان حوزه سلامت استان بوشهر است.

‏  سعید کشمیری با ابراز قدردانی از همه افرادی که در مبارزه با کرونا با رعایت کردن دستورالعمل های بهداشتی همراه ‏مدافعان سلامت استان بوشهر بوده اند گفت: بدون شک همراهی همه آحاد جامعه در کنترل شیوع کرونا و از بین بردن آن از ‏اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم با ادامه این همراهی شاهد کاهش موارد ابتلا، بستری و فوت در استان بوشهر باشیم.

‏ وی با اشاره به ضرورت برخورداری جامعه از امنیت روانی در دوران کرونا افزود: آنچه که ممکن است در دوران شیوع ‏کرونا بر جامعه تأثیر منفی بگذارد عدم وجود امنیت روانی برای بیماران، خانواده های آنان و سایر افراد جامعه است که اصحاب ‏رسانه نقش و رسالت بزرگی در حفظ این امنیت روانی دارند.

‏ این مسئول با ابراز گلایه شدید از طرح موضوعی بی اساس در یکی از رسانه های محلی عنوان کرد: طرح و نشر موضوع سرقت دارو در ‏بیمارستان شهید گن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروی سهمیه ای بدون تبعیض در اختیار بیماران /ضرورت تامین امنیت روانی جامعه

داروی سهمیه ای بدون تبعیض در اختیار بیماران /ضرورت تامین امنیت روانی جامعه