مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 20:302020-09-21سياسي

خون شهید حاج قاسم ایران را به کابوس دشمنان تبدیل کرد


سپاه استان اردبیل با صدور بیانیه ای تبدیل شدن ایران به کابوسی برای دشمنان را حاصل خون شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا آحاد ملت سرافراز ایران اسلامی بخصوص مردم شریف استان، مقطع تاریخی جنگ تحمیلی هشت ساله قدرت های استکباری علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بازخوانی کنند و از صحنه های آموزنده و الهام بخش آن عبرت بگیرند.

رزمندگان سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل خاطرنشان کردند: بدون شک آحاد رزمندگان غیور و جان بر کف ایران اسلامی با الهام از آموزه های مقدس نهضت عاشورا و پیام عزت و آزادگی اباعبدالله الحسین (ع) و مقاومت در برابر ظالمان و زیاده خواهان را رمز پیروزی و سربلندی می دانستند و با سرمشق قرار دادن شعار الهی هیهات من الذله جانانه مقاومت کردند و در این راه حماسه های بزرگ خلق کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: هفته دفاع مقدّس تداعی گر دل های نورانی، جان های گرامی و انسان های بزرگی همچون سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی است که با بذل خون پاک خود، نهال انقلاب اسلامی را آبیاری، استحکام و ثبات بخشید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهید حاج قاسم ایران را به کابوس دشمنان تبدیل کرد

خون شهید حاج قاسم ایران را به کابوس دشمنان تبدیل کرد