مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 20:202020-09-21حوادث

راننده و مسافر هر دو شاکی هستند


راننده تاکسی اینترنتی که با شکایت یک دختر جوان مبنی بر ربوده شدن از سوی وی به پلیس فتا احضار شده بود نه تنها منکر اتهام خود شد بلکه از دختر جوان به اتهام نشر اکاذیب، تهمت و افترا شکایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، چند روز قبل دختر جوانی با انتشار یک کلیپ در فضای مجازی مدعی شد از سوی راننده تاکسی اینترنتی ربوده شده و مرد جوان با توهین وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

این دختر جوان مدعی شد روز 15 مرداد از میدان هفت تیر به مقصد خیابان اسکندری تاکسی اینترنتی گرفته است اما راننده که مرد جوانی بوده و حالت عادی نداشته است به وی پیشنهادی بی‌شرمانه داده و سپس با الفاظ رکیک به وی توهین کرده و قصد ربودنش را داشته که وی موفق به نجات خود شده است.

پس از انتشار این کلیپ سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا توضیحاتی درباره زوایای اصلی این ماجرا و کلیپ منتشره مبنی بر «اذیت و آزار دختر جوان توسط یکی از رانندگان شرکت تاکسیرانی اینترنتی» ارائه داد.

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: دختر جوان که ساکن تهران بود اظهار داشته «پس از ثبت سفارش به مقصد تعیین شده در طی مسیر توسط راننده مورد اذیت، آزار و توهین قرار گرفته است»، بنابراین موضوع در دستور کار این پلیس برای رسیدگی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راننده و مسافر هر دو شاکی هستند

راننده و مسافر هر دو شاکی هستند