مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 19:402020-09-21سياسي

آغاز موج سوم شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: با توجه به نزدیکی به فصل سرما و ورود به موج سوم شیوع ویروس کرونا از مردم استان خواهشمندیم محدودیتی که در ایام نوروز اجرا شد را مجددا در زندگی خود اعمال کنند و این ویروس را جدی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از شهرکرد مجید شیرانی عصر امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا با اشاره به هزینه‌های گزاف جانی و مالی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بر کشور تحمیل شده گفت: از این به بعد با اختیاری که ستاد مبارزه با ویروس کرونا به عوامل علوم‌پزشکی استان واگذار کرده است با مراکز عمومی، اصناف و اداراتی که موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند سخت‌گیری و برخورد جدی خواهیم کرد و سریعا اقدام به تعطیلی واحد‌های متخلف خواهیم نمود.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد، ادامه داد: از مردم استان خواهشمندیم محدودیتی که در ایام عید اجرا شد را مجددا در زندگی خود اعمال کنند و به پویش در خانه بمانیم، به مدت 4 هفته عمل کنند و همه رسانه‌ها و دستگاه‌ها برای تحقق این موضوع از تمام اعتبار و ظرفیت خود استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: طبق آمار کشوری تعداد مبتلایان مثبت 416 هزار نفر و فوت شدگان حدود 24 هزار نفر ارزیابی شده است و درحال حاضر در حال ورود به پیک سوم شیوع ویروس کرونا در کشور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز موج سوم شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری

آغاز موج سوم شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری