مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 19:402020-09-21ورزشي

مهدی ترابی از پرسپولیسی ها خداحافظی کرد


مهاجم سابق پرسپولیس با انتشار نامه‌ای در شبکه‌های اجتماعی با هواداران این تیم خداحافظی کرد و نوشت: پرسپولیس را خانه خود می‌دانم و در روز بازگشت، اگر هواداران بخواهند با عشق و علاقه دوباره پیراهن سرخش را برتن خواهم کرد و شکی ندارم که آن روز فراخواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مهدی ترابی که پس از پایان نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران و بعد از حضور 18 ماهه در پرسپولیس، از این تیم جدا شد و به العربی قطر پیوست، با انتشار نامه‌ای در شبکه‌های اجتماعی خطاب به هواداران پرسپولیس نوشت: جدایی از پرسپولیس کار ساده ای نیست؛ پوشیدن پیراهن پرسپولیس بهترین اتفاق و روز قهرمانی با این تیم، بهترین روز زندگی فوتبالی‌ام بود و حالا سخت ترین تصمیم زندگی‌ام را گرفتم.

فقط کسی که در پرسپولیس بازی کرده می‌داند که درآوردن پیراهن این تیم چقدر دشوار و دوری از هوادارانش چه میزان ناراحت کننده است اما گاهی تغییر و جدایی اجتناب ناپذیر می‌شود.

در ادامه نامه مهاجم سابق پرسپولیس آمده است: در این مدت که پیراهن سرخ را برتن داشتم، حمایت هواداران میلیونی‌اش را در لحظه لحظه زندگی ام حس کردم.

پس حالا که خیلی ها در مقام قضاوت نشسته‌اند، دوست دارم فقط برای همین طرفداران بنویسم که شکی ندارم من را درک خواهند کرد؛ برای آن هایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی ترابی از پرسپولیسی ها خداحافظی کرد

مهدی ترابی از پرسپولیسی ها خداحافظی کرد