مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 17:202020-09-21سياسي

اعتقادات قوی ریشه تقویت بنیان های جامعه اسلامی است


امام جمعه شهر محمودآباد نمونه گفت: دشمن با درک اینکه اعتقادات قوی ریشه تقویت بنیان های جامعه اسلامی است با تمام توان به دنبال تضعیف اعتقادات جامعه مخصوصاً جوانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی امام جمعه شهر محمودآباد عصر امروز در هیئت قلم اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: داشتن اعمال نیک که ازما انسان ها سر میزند نشأت گرفته از این است که بتوانیم آموزه های دینی واخلاقی را درخود تقویت نموده و آن را به دیگران انتقال دهیم.

وی افزود: ویژگی برجسته شهدای ما وشهدای دشت کربلا در این بود که می خواستند در برابر ظلم ایستادگی کنند و می بینیم که این هدف آنها امروز باعث برافراشته ماندن پرچم اسلام شده است.

امام جمعه محمودآباد عنوان کرد: رمز قبولی اعمال، اعتقاد قلبی به نتیجه عمل است و اگر عملی بدون اعتقاد به مبانی اسلام وتنها از روی ظاهر صورت بگیرد هرگز مورد قبول نخواهد بود.

وی بیان کرد: دشمن با درک اینکه اعتقادات قوی ریشه تقویت بنیان های جامعه اسلامی است با تمام توان به دنبال تضعیف اعتقادات جامعه مخصوصاً جوانان است.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: دشمنان از همین ابزار رسانه می خواهند دین واعتقادات مردم و جوانان را مورد هجمه های سخت و شدید خود قرار دهند و باید در این زمینه مواظب توطئه های فرهنگی انها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتقادات قوی ریشه تقویت بنیان های جامعه اسلامی است

اعتقادات قوی ریشه تقویت بنیان های جامعه اسلامی است