مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:552020-09-21اقتصادي

کاهش آمار نزاع و غرق شدگی در فارس


مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس از کاهش آمار نزاع و غرق شدگی در این استان طی چهارماهه منتهی به پایان تیرماه امسال خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس از کاهش آمار نزاع و غرق شدگی در این استان طی چهارماهه منتهی به پایان تیرماه امسال خبر داد.

دکتر علیرضا درودچی گفت: براساس تازه ترین آمارها، میزان مراجعات به مراکز پزشکی قانونی استان به دلیل نزاع طی 4 ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 15 درصد کاهش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پزشکی قانونی فارس، درودچی گفت: در این مدت 9243 نفر در استان فارس با موضوع نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی فارس گفت: از کل مراجعان به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی فارس، 6245 نفر مرد و 2998 نفر زن بوده اند.

درودچی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش داشته است، گفت: طبق آمار ارایه شده توسط سازمان پزشکی قانونی، فارس امسال در تعداد مراجعان به دلیل نزاع پس از استان های تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان و آذربایجان غربی، در رتبه ششم قرار دارد.

کاهش 20درصدی غرق شدگی در فارس وی همچنین گفت: براساس آمار مربوط به اجساد قربانیان ارجاع شده به مراکز پزشکی قانونی استان فارس، طی 4 ماه منتهی به پایان تیر امسال، شاهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار نزاع و غرق شدگی در فارس

کاهش آمار نزاع و غرق شدگی در فارس