مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:352020-09-21سياسي

لزوم ارتقای دانش شاغلان ادارات سمنان


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: استانداری سمنان با رهیافت های مختلف برای ارتقای سطح سواد و دانش متخصصان شاغل اقدام می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی صمیمیان ظهر امروز در آیین تجلیل از نیروهای امریه مناطق محروم و پایگاه های آتش نشانی دهیاری های استان سمنان به مناسبت روز جوانان سرباز و دانش پژوه در ساختمان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: در استانداری سمنان و فرمانداری ها، بخشداری و دهیاری های تابعه 22 سرباز وظیفه در بخش های روستایی و مناطق محروم مشغول خدمت هستند.

او گفت: از این تعداد سرباز، 16 تن در پایگاه های آتش نشانی مشغول به کار هستند و قدردانی از تلاش های سربازان، نشان از اقدام های موفق آنها در خدمت و انجام وظیفه در استانداری است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: استانداری سمنان همواره به نیروی انسانی نگاه ویژه ای داشته است و با رهیافت های مختلف می توان برای ارتقای سطح سواد و دانش متخصصان ستادهای مختلف استانداری اقدام کرد.

ابوالفضل صفاخواه، مدیرکل اداری و مالی استانداری سمنان هم گفت: استانداری سمنان در جذب سربازان وظیفه و پرداخت مطالبه های آنها رتبه ممتاز کشور را در سال 98 کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتقای دانش شاغلان ادارات سمنان

لزوم ارتقای دانش شاغلان ادارات سمنان