مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:252020-09-21اقتصادي

اجرای 11 پروژه کوچک مقیاس در محله های کم برخوردار شمال شرق تهران


شهردار منطقه چهار تهران از عملیاتی شدن 11 پروژه کوچک مقیاس در سطح محله ها خبر داد و افزود: احداث پروژه های کوچک مقیاس، راهکار مناسبی برای توسعه متوازن محله ها کم برخوردار و تامین سرانه های مورد نیاز خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمد محمددوست شهردار منطقه 4 با اعلام این خبر و با بیان اینکه در دوره جدید مدیریت شهری و با توجه به سیاست های راهبردی شهردار تهران توزیع متوازن سرانه های خدماتی، عمرانی، ترافیکی و فرهنگی اجتماعی در اولویت نخست قرار دارد افزود: با توجه به ویژگی های خاص جمعیتی و مساحت قابل توجه منطقه 4 که حدود 10 درصد از مساحت و جمعیت کلانشهر تهران را به خود اختصاص داده است، توزیع متوازن و تامین سرانه ها و استانداردهای شهری نیازمند توجه بیشتر است.

وی افزود: طراحی و بهسازی فضاهای مورد نیاز شهری برای سهولت تردد و ایجاد آرامش فکری شهروندان یکی از اقداماتی است که در محله های گلشن، جوادیه و شمیران نو به عنوان محله های کم برخوردار منطقه 4 مورد توجه قرار گرفته و با استفاده از نقطه نظرات کارشناسان حوزه شهری در دستور کار قرار دارد.

شهردار منطقه 4 تصریح کرد: در این راستا، پروژه های طراحی شهری و بهسازی محیطی فضاهای باز ناکارآمد به عنوان پاتوق های محلی در محله های گلشن(خاک سفید)، جوادیه و شمیران نو شناسایی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 11 پروژه کوچک مقیاس در محله های کم برخوردار شمال شرق تهران

اجرای 11 پروژه کوچک مقیاس در محله های کم برخوردار شمال شرق تهران