مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:152020-09-21اجتماعي

ابلاغ سند کاهش خطرپذیری بلایا در سطح محلات به شهرداران مناطق 22 گانه


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ابلاغ سند کاهش خطرپذیری بلایا در سطح محلات به شهرداران مناطق 22 گانه با هدف برنامه ریزی برای کاهش مخاطرات احتمالی و تحقق ایمنی هرچه بیشتر شاخص های ترسیم شده این سند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، رضا کرمی محمدی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، با اشاره به وضعیت شهر تهران در برابر حوادث و مخاطرات طبیعی گفت: احتمال وقوع بسیاری از حوادث طبیعی نظیر سیل، زلزله، فرونشست زمین و .

در سطح شهر تهران وجود دارد که در این میان یکسری از حوادث نظیر زلزله به دلیل گستردگی که دارند تمام شهر را تحت تاثیر قرار داده و برخی دیگر نیز مناطقی از شهر را متاثر خواهند کرد.

وی ادامه داد: اما آنچه که مشخص است این است که با توجه به گستردگی شهر تهران و دیگر مولفه ها میزان خسارت هر یک از حوادث در بخش ها و محلات مختلف تهران یکسان نبوده و هر منطقه و محله آسیب پذیری و مقاومت متفاوتی در برابر هریک از انواع مخاطرات دارد.

رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: در همین راستا پروژه ای در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران آغاز کردیم تا با استفاده از آن بتوانیم میزان خطرپذیری شهرتهران را به شکل جزیی و در سطح محله شناسایی و مشخص کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ سند کاهش خطرپذیری بلایا در سطح محلات به شهرداران مناطق 22 گانه

ابلاغ سند کاهش خطرپذیری بلایا در سطح محلات به شهرداران مناطق 22 گانه