مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:552020-09-21سياسي

نباید ذره ای از مواضع اصلی انقلاب اسلامی کوتاه بیاییم


امام جمعه قرچک با بیان اینکه نباید ذره ای از مواضع اصلی انقلاب اسلامی کوتاه بیاییم، گفت: امروز تهدید آمریکا برای ما ارزشی ندارد چرا که ما از آغازین روز انقلاب تا به امروز مورد ظلم و ستم و نابرابری شیطان بزرگ بوده و هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک پیش از ظهر امروز در همایش یاد یاران که در جوار حرم شهدای گمنام شهرستان قرچک برگزار شد، اظهار کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند جنگ 8 سال دفاع مقدس جنگ تمام نشدنی است، امروز هم باید از ابعاد مختلف آن روزها درس بگیریم.

وی افزود: امروز بعد از 41 سال از تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد، خوشا به حال کسانی که با تبعیت از اندیشه ولایت فقیه خیلی زود متوجه ماهیت و حقیقت شیطان بزرگ شدند و چقدر تأسف می خوریم برای کسانی که بعد از این همه سال هنوز شیطان بزرگ را نشناختند.

امام جمعه قرچک ادامه داد: دشمن همان دشمن سال 57 است، آمریکا با همان تفکر سابق امروز در مقابل ما موضع دارد، او ما را خوب می شناسد اما شیطنت او اقتضاء می کند که به کارش ادامه دهد.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: امروز تهدید آمریکا برای ما ارزشی ندارد، همیشه تهدید و تحریم شده ایم، مکانیسم ماشه برای امروز نیست و ما از آغازین روز انقلاب تا به امروز مورد ظلم و ستم و نابرابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید ذره ای از مواضع اصلی انقلاب اسلامی کوتاه بیاییم

نباید ذره ای از مواضع اصلی انقلاب اسلامی کوتاه بیاییم