مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:352020-09-21بين الملل

توطئه سعودی-اماراتی علیه امنیت عراق با چاشنی پول


نماینده فراکسیون «صادقون» خبر داد که عربستان سعودی پول و حواله های مالی زیادی به عراق فرستاده تا بتواند امنیت این کشور را برهم بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد البلداوی نماینده فراکسیون صادقون عراق نسبت به توطئه امارات عربی متحده و عربستان سعودی علیه بغداد هشدار داد.

البلداوی به پایگاه خبری المعلومه گفت: اطلاعات نشان می دهد پول و حواله های مالی زیادی با هدف تأمین مالی اشخاصی وارد عراق شده است که امنیت را بر هم می زنند .

وی خبر داد، که این افراد تحت تأمین مالی، قصد دارند وارد حرکتهای مردمی استان ذی قار عراق شوند تا بتوانند از آن بهره برداری کنند.

امارات و سعودی این مبالغ مالی را ارسال کرده اند.

این نماینده عراقی ادامه داد، هدف از طرح سعودی و امارات، ایجاد شکاف امنیتی در زندان الحوت است تا بتوانند عناصر داعش را آزاد کنند.

البلداوی از دولت و سرویسهای امنیتی خواست که تلاشهای اطلاعاتی خود را در ذی قار افزایش دهند و بدین ترتیب این طرح را که امنیت و ثبات عراق را هدف قرار گرفته است، ناکام بگذارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد، حمایت رسانه ای این طرح سعودی-اماراتی توسط شبکه های العربیه، الحدث و سایر شبکه های عربی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه سعودی-اماراتی علیه امنیت عراق با چاشنی پول

توطئه سعودی-اماراتی علیه امنیت عراق با چاشنی پول